Den s k "katt och råtta"-leken

Innan jag tar kväll nu tänkte jag blogga lite.

Först tänkte jag skicka iväg en HAT-HÄLSNING till min jalapeno!

Nog för att jag också vart busy idag men what happend?
Jag gör snart slut!


Sen tänkte jag berätta att jag stör mig ENORMT mycket på nya wella-reklamen.
Den gör mig på riktigt sjukt irriterad.
"Det enda du behöver är schampo, balsam och styling".
Men Heeeeej GENIUS!

Och som tredje grej vill jag slänga in ett av mina favorit-citat, sagt av Gustav Svensson;


"Är bollen iväg sparkad så finns det bara en sak att göra. Jaga den! Skit i om du är offside eller om domaren blåser. Jaga! Jaga! Jaga!"



Tolka det som ni vill kära vänner.

Och sist men inte minst har jag en fjärde grej, som nyligen bestämdes.
Mikaela Palmgren is doing another season in the sun ;)
Vi bokar biljetter ASAP!!!

Skulle kunna säga såhär; DET GÅR BRA NU!!


PUSS OCH KÄRLEK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0