Äntligen fredag!

Goddagens gott folk!

Riktigt höst-väder ute idag.
Kosligt!

Känner mig konstigt nog sugen på att jobba idag.
Jag brukar gilla att gnälla på just detta 10h pass, men om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är ett mycket bra pass.
Tiden går väldigt slow fram tills det att discot drar igång.
Men är det spel så är det spel, är det inte det så har jag ALLTID kaffe, godis, Aftonbladet och Klick! att underhålla mig med.

Idag sa även luck-calculatorn på facebook att jag har 83% tur idag.
Så det kan ju bli en spännade kväll (om man nu tror på det där).

Den började tursamt iaf.
Nytt jobbpass på söndag, från Hatpass till favoritpass, blev inte det minsta ledsen över det.
Söndag vankas det ju även festovich på båten, as usal.

Mycket bra helg ser det ut att bli.

Me gusta very mucho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0