Torsdag

Goddagens!

Ni anar inte när jag gick upp imorse.
05:30!
Mm, ni läste rätt 05:30.

Vet inte när jag gick upp så tidigt sist.
Men det var rätt så skönt faktiskt.
Kände mig riktigt hurtig.

Anledningen till denna häpnadsväckande händelse var att jag sov hemma hos Linda inatt.
Så vi åkte tillsammans till stan när hon skulle till jobbet imorse.


Nu har jag en utarbetad plan för min närmsta framtid.
Känns mycket bra!
Dock vet vi ju alla att den kan ändras på, MEN som sagt, den känns mycket bra.
Och jaa! Den involverar fortfarande a season in the sun ;)

Sun... det är inte det första man tänker på när man tittar ut nu.
Snarare regn... Det öser ner!
Hata, hata, HATA!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0