HOLA

Toppenfin dag idag!

Jättehärligt väder, pigg som en mört och inte alls bakfull efter gårdagen.
Det är förståligt iofs eftersom jag endast drack 2 öl ute.

Magnus Carlssons uppträdande var jättebra.
Det var helt klart super.

Resten av kvällen, NEEEJ!

Var en riktigt dålig kväll på båten.
Jättemånga människor som gjorde mig irriterad.

Känner att det kanske blivit lite mycket av det goda det senaste.
Vet inte hur många söndagar i rad jag varit på Patricia.
Man kanske är lite mätt på det.

Trots att det eventuellt kan vara så, så ska vi ändå dit nästa söndag.
Ett måste.
Sen tror jag att jag ska ett uppehåll på en hel söndag och stanna hemma.
MEN, den åttonde måste jag dit igen.
Då är det ett stor jippo där med jättemånga artister.

Nu ska jag duscha och styra upp mig för jobbet.
Peppad faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0