God morgon!

Klockan är nu kvart över sex.
Kvart över sex!!!

Det måste tamigfan vara olagligt att gå upp såhär tidigt.
Jag är jättetrött och det är galet kallt. Helst av allt vill jag bara krypa ner i sängen igen och dra täcket över huvudet. Men nej, nu går ju inte det i och med att jag ska käka frulle och packa det sista. Och givetvis styra upp mig lite.
Jag ska nämligen åka till Lich idag.

Jag vet inte vad det är men får alltid en konstig känsla inför dessa hemresor.
Tycker såklart att det ska bli jättekul att träffa alla. Mamma, sabina, mormor och "alla" vänner jag bestämt att träffa, MEN...!
Jag kan inte hjälpa det, jag tänker på Lidköpingsbor och suckar, vad jag ogillar dom.

Men gud, har ju förresten glömt att berätta, det ultimata HATET! På riktigt!
I söndags när jag skulle till jobbet bytte jag som vanligt tåg vid slussen.
Gick in i vagnen, och där står en livslevande Lidköpingsbo med vänner. En fd kompis till mig (för många år sedan).
Jag kan inte hjälpa det men jag vart skit sur.
Stockholm är inte stort nog för både mig och henne.
Eller mig och någon annan Lidköpingsbo heller för den delen!

Nog om det.
Ska bli jättekul att åka hem!

Vi hörs när jag är i Lich.
Eller kanske t o m när jag sitter på tåget.

Puss och Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0