God kväll!

Lidköping...

What to say?

Ja, det finns inte så mycket att säga egentligen.
So far är ALLTING det samma som det alltid varit.

Boooring!

Imorn har jag ett späckat schema.

Ska sola, kika på stan med mamma och Sabina, ska åka till mormor och käka, ska fika med Admir och ska träffa Emelie.

Sen lär den dagen vara över och då är det tillbaka till storstan som gäller.

Ska då träffa K och M för att ta en fika på en ny krog vi ska kolla på.
K och M hade tänkt kolla in stället själva tror jag men så ringde K mig och frågade om jag ville med. Absolut! Senare på kvällen fick jag ett glädjande sms från M som skrev: "Det känns som om du är något man vill "visa" upp när man ska göra reklam för oss :) "

Sen amigos, är det tamigtusan redan helg igen.
Nu går veckorna undan vill jag lova.


Godnatt med er så hörs vi imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0