Från 100 till 0 på EN SEKUND!

Mina vänner...

Jag hade en jättebra dag.
Allt flöt på så fint.

Dagen började med att jag gick hem till Markus imorse och att vi tillsammans åkte hem till le boss för att käka lite god mat, fika och spela tp.
Extreeemt trevligt.

Åkte sen vidare till jobbet, och var på ett jättebra humör.
Det var iofs väldigt dött ett tag på jobbet, men Ronya kom och hälsade på och snyggturken var hunkigare än vanligt.
Åkte hem och kände mig trots allt nöjd med dagen.

Det skulle jag inte ha gjort.

Möttes av ett riktigt irritationsobjekt hemma.
Jag vet att jag egentligen inte har rätt att störa mig på just detta, men gör det jättemycket ändå.
Messade Markus och gnällde lite, och som tur var fick jag medhåll från honom som också tyckte det var grisigt. Han sa att jag visst hade rätt att vara irriterad, jag är ju tjej! Om Markus säger det så måste det vara så ;)

Så, läge att gå tillbaka till att bli en riktig bitterfitta igen som hatar världen och som per automatik tror att allt alla säger är skitsnack!

Ja, Jag ÄR bitter!

Punkt och slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0