Storm-varning

Lördag - mitt i helgen!
De føles greit!

Men vad är det för himla skitväder ute?
Spöregn och blåst.

Jag känner mig inte alls sugen för att kila ner till centrum och handla och sola då.
Inte alls!

Men jag antar att jag måste, annars kommer jag hata mig själv när jag kommer hem inatt och inte kan käka min "natta-macka". Eller för den delen kan käka frulle i morgon.
Sen kommer jag hata mig själv för att jag är blekast på båten på söndag om jag inte solar.

Drömma mig bort till värmen i 20 minuter.
Sån härlig känsla att sola solarium.

Makes me a better person.

Och jag står ALLTID fast vid vad en mycket vis person en gång sa;
It's all about the tan!

Just ja, kom på att jag skulle berätta vad jag vart erbjuden igår.
En snubbe kom fram till mig och var gravallvarlig och frågade om jag kunde göra honom en tjänst. Innan jag visste vad det var så sa jag nej (för jag tycker inte om den gubben).
Han frågade varför?
Då var jag tvungen att fråga, vad är det då?
Då frågade han på riktigt om jag, i gengäld mot pengar, ville gifta mig med hans släkting så han kan få stanna i Sverige.
NEJ TACK!!!

Senare på kvällen kom en påtänd snubbe som knappt kunde ett ord svenska fram till mig och sa att han inte ville spela utan bara prata, och frågade om det var okej.
Det beror på vad du vill, svarade jag.
Han sa återigen att han inte ville spela, utan bara prata.
Jag sa nej till honom, för jag kände att jag bara inte orkade.
Då kläckte han ur sig att det var för att jag hatar "svartskallar".

Ibland blir jag bara så trött på folk!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0