Det är ööööver nuuuu

Ja, jobbveckan i alla fall.
Mina vänner, det är en sensation. Imorn är det söndag och jag är LEDIG!!
Tjohoo!

Ska träffa le hyresvärd vid ett-tiden.
Sen handla, sola, duscha och bli fräsch.
Efter det, vid sju-tiden, kommer Stefan och Daniel hit. Vi ska äta lite mat och dricka lite vin innan vi drar vidare till Patricia. Och imorn är det inte vilken söndag som helst där. Imorn ska Magnus Carlsson uppträda.
Schlager-kungen!
Gissa om jag har längtat!


Shiit, är asa-trött nu egentligen.
Men har lagat lite mat som jag ska mumsa i mig innan jag ska sova.

Sitter och skriver med Linda över msn förresten.
Vi är båda två stora fans av Sällskapsresan.
Vet ni hur många sköna lines det finns i dom filmerna?
Inte? Men lääääs då:


"Håll snattran Doris! Stig Helmer ska putta för en birdie"


"...Men Stig Helmer, du har ju kokat hela nätet"


"Heeemkört och lingondricka"


"Är du FULL??
Älskling, jag har bara druckit Ramlösa"


"Int' har ni sett Hedlund?"


"Tyngden på dalskidan, älskling"


"Du Kalle kanin tar fendrarna.
Fendrarna?
Ja, dom där putt-ifrån-korvarna"


"Och på styrbord sida ser vi... Jo faktiskt, Stålmannen och en rosa kanin"


"Vad har han för position?
Position? Jag tror han är kontrollör på aktiebolaget Toastmaster.
Båtens position talar vi om, var ligger båten?
Ja, han är i närheten av en telefonkiosk för han ringde nyss"


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Ahahaahahahahahahahahahahahaha!!!!!

2009-10-29 @ 17:20:41
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Adnil

SNART JÄVLAR IGEN!

2009-11-03 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0