Varför det då, Trocadero?

Men ÄNTLIGEN!

Mitt internet har inte fungerat på en halv evighet, därav min dåliga uppdatering.

Och jag har varken tid eller lust att ge er all ny info.
Men det senaste ska ni givetvis på veta.

I helgen var det Magaluf Reunion.
Sjukt jävla gubb-nice!
Kul också att Ronya vart lite frälst och tyckte det var roligare än förväntat.

Sen mina vänner är det två veckor kvar tills jag tar mitt pick o pack och drar till Sälen.
Ny säsong på g :)

Känns förjävla bra.

Vad som däremot inte känns så himla bra är att jag är sjuk.
Vill helst bara ligga hemma och drunkna i självömkan. Men IKKE!
Ska iväg till himla Rinkeby och jobba.

Ser redan scenariot framför mig om hur nattbussen därifrån är seg som vanligt och jag missar anslutningsbussen i stan. Då måste jag vänta där i typ EN TIMME!

Grattis till mig, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Grattis :P

2009-11-19 @ 20:20:31
Postat av: Carmen Electra ;)

...så de blir Sälen? ;)

2009-11-20 @ 17:47:58
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0