Ursäkta, ursäkta Carmen Electra!

Sa jag inte det VA?!?!

Nu var det dock inte nattbussen som segade igår. Utan annat.
Jag hade om jag ska uttrycka mig milt en HOR-KVÄLL på jobbet.
Och ni som känner mig vet att jag inte är rasistisk av mig eller brukar dra alla över en kam.
MEN, det har ändrats det senaste.
Sen jag flyttade till Norsborg kan man säga.
Och igår var det förbannade Somalier som fuckade upp mitt huvud.
Äckel-pundare.

Blir nästan lite upprörd igen här nu.

Sen skulle mini-smurf-krögaren vara snäll.
När han frågade var jag bodde och jag svarade Norsborg blev han chockad.
Tyckte det var långt att åka nattbuss så han erbjöd mig skjuts till slussen.

Toppen, tänkte jag.

Det visade ju sig vara en fail-resa.
Först runt halva stockholm för att släppa av krögare nr 2, för att sen åka omväg tillbaka och släppa av mig. FAIL!
Hade varit hemma 45 minuter tidigare om jag hade åkt nattbussen från rinkeby.


Idag har jag jobbar alby.
Och jag säger återigen bara F-A-I-L.

Fail på mitt humör.
Fail på alla knarkande gäster.
Fail på allt bjuderi.
Fail på allt skitsnack
Och fail på turkarna.

Ja, det var nog allt mitt gnällade för idag...

Eller nej, jag har en grej till.
Pratade med le boss idag som meddelade att jag imorgon ska jobba med någon syriansk fd cosmopolare som ska ta över efter mig. Han ska visst lära sig blarren och rullen enligt svenska regler.
HAN måste ju vara fail-människa som lämnar cosmopol för krogen.
Dock sa K såhär när jag först frågade om han var praktikant:
"mm, nästan. Jag tänkte, jag anställer lite snygga svartskallar, så du kommer tillbaka"


Chansen finns ju då att han är snygg.

That was it 4 2day folks!

Snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0