Sista veckan är här.

Ny vecka, sista veckan!

Om exakt en vecka nu tar jag mitt pick och pack och drar.
Feels muy bien I tell you!

Soft vecka väntar faktiskt.
Har varit bytar-kvinnan i veckan.
Skulle varit ledig idag men Mr "pappa" är på kryssning så jag och han bytte pass. Tisdag mot måndag.
Och på onsdag ska vi ha avskedsmiddag resp. fest så då bytte jag helt bort mitt pass.

Idag står alltså jobb på schemat, i Alby.
Ska spendera kvällen med det som betyder mest i mitt liv.
Vi ska ha en underbar kväll tillsammans.

Även om det är sista kvällen som jag jobbar ihop med hunk-bartendern så är det inte han jag syftar på.
Jag talar givetvis inte om någon karl alls utan om min aladdin-ask som ska följa med mig till jobbet ;)

Har haft sånt sug efter choklad i två dagar nu.
Idiot som man är struntade jag i att handla choklad igår när jag var nere på affär'n.
Tänkte att clementiner och julmust skulle räcka.
HA! PUCKO!
Och som grädde på moset kollade jag och Ronya på Chocolat igår, det gjorde inte saken bättre.
Så nu ska jag käka frulle, styra upp mig och gå till Maxi och köpa en Aladdin-ask, kanske TVÅ t o m.
Lär behövas så sugen som jag är.


Puss och Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0