Heeeeej!

Yes! I am alive!

Dock har jag inte ännu tillgång till varken dator eller internet i min nya lya.
Men det ska väl ordna sig förr eller senare.

I morgon mina vänner, eller i natt snarare, åker vi på en 3 veckors tur till Magaluf!
Känns lite sådär om jag ska vara ärlig. Klart jag vill åka, men varför var vi tvungna att over-do-it!
Det hade räckt med två veckor.
Gud, jag längtar redan hem... tror jag.
Antagligen kommer jag grina när vi ska därifrån men jag är ju lite som jag är.


Ska bara bjuda er på lite bilder idag.
Först från min och Stefans senaste Patricia-vistelse och sen bilder från min nya lya.



André (Stefans kompis) och jag


Stefan och snygg turk ;)



Vårat vardagsrum


Kök


Matplats


Badrum


Och slutligen övervåningen...


Nu ska jag fortsätta packningen.
Nästa gång vi hörs är från el paradise.
(Inte imorn för då är det DAGSFYLLA som gäller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0