What a night!

Nu låter det på rubriken som om jag just har haft en intressant/händelserik kväll.
Det skulle väl vara att skarva lite...
Men bara liiite!

Dagen började med jobb klockan tre (innan det hände ingenting utöver det normala).
Tra la la la laaaaaaaa!
Satt i princip och rullade tummarna på jobbet när Stefan (äntligen) dök upp.
Då samtidigt kom favoritvakten förbi också och tjöta lite.

När det sen var en halvtimme kvar till stängning var jag så sjukt utttråkad att jag varje minut skickade ett sms till Stefan innehållandes antal minuter det var kvar till stängning.
27 min
26 min
25 min osv.

När jag precis hade skickat att det var "sjut(mig)ton minuter kvar" kom M och sa att jag skulle ha öppet 2 timmar längre idag.
Varpå jag sa "Näe? Du skojar???!"
M: Nej, Z sa precis att du skulle ha öppet till 11.
Jag: VA?!!?!?!

Skickade till Stefan direkt:
"Hallå, M kom precis och sa att jag ska ha öppet till elva. Han kan väl inte mena allvar? Då dör jag"

Stefan ringde och frågade om det var sant.
JAAA, sa jag! Så sa jag till Stefan att jag skulle gå och höra med Z och ringa tillbaka till honom sen. Jag överdriver inte när jag säger att jag var nära både tårar och självmord.

Hann precis lägga på luren så ringde Stefan igen.
"Har du pratat med Z"
- Öh, nej inte än.

Då hade Stefan och H på den krogen Stefan jobbade på kommit på ett jättekul skämt.
H ringde till krogen jag jobbade på och sa till M att säga till mig att jag skulle ha öppet längre.
Detta BARA FÖR ATT dom visste hur jag längtade efter att få stänga.

Sååå okul!
Jag såg ju mitt liv passera förbi där i några sekunder.

(Okej, om jag måste erkänna så var det ett bra skämt).

Efter att jag då äntligen hade stängt åkte jag till Stefan och käkade.
Sen vidare hem till Kerstin för att fika.
Hon hade som hon sa "en pajas grej till mig".
Och som förklaring till varför jag förtjänade en pajas grej fick jag "du är en pajas".

Det var trevligt hos K.
Hon hade, som alltid, koll på vad som sker. 
Så hon visste att det vankas fest på lördag.
Hon tyckte denna prylen skulle passa...


Drinking Roulette


 Jag kommer väl aldrig tycka det är så kul att spela Roulette som på lördag.
Haha!

Nu ska jag kolla på PH.
Sen sova.

Ska upp mucho tidigt imorn.
Har lovat Stefan att åka med honom till en bilfirma.

Kommentarer
Postat av: c-c

Drinkingroulette verkar vara riktigt roligt! var kan man köpa en sådan någonstans?

kramen!

2009-03-17 @ 15:55:48
URL: http://ceciliacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0