Pazar günü (söndag)

What can I say...

I'm living instead of "blogging".
Har varken haft tid eller lust för bloggen.

I torsdags, vilket var dagen efter "ferre" åkte jag in till stan för att träffa Kerstin (chefen).
Vi möttes upp på Söder, på ett ställe som heter Imperiet.
Jättefint ställe.
Vi satt där och tjöta ett tag sen berättade hon vad vi skulle göra...
Buddy Holly musical på Göta Lejon.
Den var kanon bra!




I fredags jobb som vanligt, och efteråt hot date med arbetskollegorna på finrestaurangen Donken.

Igår var det jobb igen.
Polsk-fest med en polsk strippa.
Mycket folk kan jag ju säga...



Och även om jag inte tyckte strippan var speciellt underhållande hade jag ju snyggturkarna ett, två och tre att titta på som sprang omkring och servade gästerna hela kvällen.

Turk(ord)lista:

* Jag tror jag är typ "kär" i snyggturk ett (som är bartendern jag brukar köra hem)
* Snyggturk två är typ "kär" i mig. (Han är kusin med snyggturk tre)
* Och snyggturk tre går bara under kategorin ögongodis, han toppar nog den listan ;)


Nu ska jag iväg och jobba, och hoppas på att snygg-gäst-turken dyker upp idag igen.


"Hoşça kal" (Hej då)


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Du är SJUK!!!! Sjuk, sjuk, sjuk... ja SJUK!!!

2009-03-30 @ 12:23:58
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0