:)

Tjooho!!

Såg inte alls fram emot den här dagen igår.
Hade ett tråkigt arbetspass på schemat och önskade att få vara ledig eller jobba någon annanstans.
Vaknade imorse och min önskan slog in!

Eftersom M är sjuk fick vi flyttas runt lite idag och jag fick "drömpasset"  ;)
Ja, dvs stället med hunkiga-hunk-turken!

Har inte gjort så mycket idag men känner ändå att jag varit effektiv.
Telefonen har gått varm och jag har utrett en hel del känner jag.
Mucho bra!

Nu ska jag åka och handla lite tänkte jag, sen styra Ali mot Schallunda en sväng innan jobb.

Later, suckers!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

This sucker is waitning for later... ;)

2009-04-01 @ 15:00:12
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0