Måndag

Tänk om man faktiskt skulle ta sig i kragen och blogga lite...?

Känns ganska onödigt egentligen eftersom jag inte har mycket speciellt att komma med.

Har varit en vanlig helg som inkluderat jobb.
En bra helg.
Sjukt skön stämning i lördags på jobbet. Me gusta!

Igår och idag ledigt. Himla skönt.
MEEN, konstigt nog längtar jag efter vartenda arbetspass numera. Weird!
Ja, vissa pass kanske mer än andra ;)

I'm feeling very happy 'bout everything right now!

Det var väl det jag kände att jag ville säga just nu.
Ska äta lite nu, sen åka och handla och sola.
Uppdaterar säkert senare ikväll igen.

Just ja, appropå ikväll...
Då har ju norska Paradise hotel premiär på Tv3 norge.
Och såklart är det visst en Maga-profil med i den serien också - Grabbarna Grus Mats.
Så jag ska allt kika... Ska ni?

Innan jag pyser nu bjuder jag på bilder...

Jag efter jobbet i lördags, med rosen jag fick av en gäst



Och en bild på dom jättefina skorna som i lördags adderades till min sko-garderob.



Kommentarer
Postat av: MissBartender

Shooooooes! :D

2009-03-09 @ 22:34:48
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0