Hola

Suck!

Nu är jag sådär dålig igen...

Jag LOVAR att jag ska bättre mig.
Sitter framför datorn nu, fast att jag egentligen borde styra det sista innan det bär av mot jobbet.

Var inne i stan förut och käkade med el big boss och Stefano.
Trevligt, som vanligt.

Igår hade jag förresten en praktikant på jobbet.
En jättetrevlig och snygg brud från Västerås.
Jag hade haft en jättedålig dag innan jobbet redan, sen kommer jag dit och så är HON där.
Snygg och trevlig och ska börja hos oss.
What abut me? Me, me, me???

Blev helt knäckt (nästan) när E sa att jag inte var hans favorit-croupier längre, utan hon var det.
HALLÅ???!
Nu måste jag ju börja göra mig i ordning för att se bra ut alltid när jag jobbar.
Och t o m i värsta fall börja vara trevlig...!
USCH!

Nej så illa är det faktiskt inte, men det gjorde att jag förvandlades till en bitter-fitta igår.
Idag är det okej ;)
Jag har en bra dag idag.
Och jag vet att jag fortfarande kommer vara omtyckt (trots att jag har mindre bröst)!
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0