Siesta... Fiesta... DET bästa... (??)

Känns som om det var igår jag skrev att ledigheten skulle checka in sist.
Nu checkar den in igen... Redan!
Och i tre dagar.

Som Markus så fint uttryckte det om schemat för i mars (vilket gäller typ alla);
"Man är ju ledighetsmannen".

Och ändå får man ihop timmarna.
Ett sånt schema varje månad, ja tack!

Imorn är det tisdag (I guess u know that).
Klart jag älskar söndagar men tisdagar börjar bli lite av en ny favorit.
Ledig + att 2 av mina favoritprogram sänds då.
Jag menar INTE "Den rätte för Rosing", tro det eller ej.
Såklart menar jag Charterfeber och Andra Avenyn.
Dom plus mys, chips och cola...
Tisdagkväll - Du är välkommen!


Kolla förresten vad tjusigt jag har gjort idag.
I'm pretty nöjd om jag får säga det själv.



Ni har väl förresten inte missat att min gode vän Håkan har börjat blogga?
- Det är inga konstigheter.

Kommentarer
Postat av: MissBartender

najs :)

salong?



jo de hade jag missat ^^ hååååkan!

2009-03-03 @ 16:52:16
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0