Update

Jag erkänner!

Jag är typ sämst i världen på att uppdatera min blogg.
Men jag har verkligen haft sån olust nu veckan som gått.
No feelin' 4 it what so ever!

Nu är det dags.
Har haft två dagar ledigt och imorn är det tillbaka till verkligheten som gäller.

Jag har inte mycket mer att säga än att i lördags var det melodifestival och utgång, och i söndags utgång när jag hade besök av Emelie och hennes co-workers från Lich.
Allt har varit en salig röra den här veckan, emotionellt.
E har ju haft sitt lilla <I - drama på jobbet ett tag nu. Så det är klart att jag också måste få mitt egna (högst oönskade) lilla <I - drama!
Always the same...

Om tillfälle ges och jag lyckas ta mig ur den här "prövning" lär ni få veta ;)

Lite bilder från helgen får ni nöja er med ikväll.


Lördags:




Söndags:



PUSS!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Aa för den bilden säger ju inget ;)

2009-03-20 @ 14:18:59
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0