Officiell nedräkning kan börja!

Dålig update huh...
Men att blogga ingick faktiskt inte i min plan igår.

Mysig dag faktikst.
Fast tänk att jag alltid glömmer bort att jag tycker det är jobbigt att bada badkar eller bubbla.
Det ger ååååångest!

Lite bilder från igår kanske...?



Kiwi-drinken jag gjorde blev till min egna förvåning, none alcoholic...
Fick ett recept på en vitamindrink av min syrra, Linda.
Den var med kiwi, avocado och äppeljuice. Var väldigt osäker på om jag skulle prova den överhuvudtaget eftersom jag hatar avocado. Men jag vågade ;) Och den var jättegod.
Lite is i också och det blev en smoothie, som smakade nästan bara kiwi.

Så, eftersom jag drack en sån nyttig drink igår måste jag övergå till mitt normala jag idag.
Och vad passar väl bättre då än att sätta i sig en pizza?
Nej, men min plan är faktiskt att sluta med så mycket skräpmat, men hallå...
Pappa ringde och sa att dom skulle köpa pizza, troligt att jag då säger;
"Tack men det är bra, jag tar en sallad".


Btw gringos.
Igår bokade vi el trip 2 paradise, 3 - 21 maj.
Magaluf, Mallorca, kan man säga ;)


Kommentarer
Postat av: Helan går, tjollahopp faderallan . . . LEJJ

ÄCKLIGT!!!!

2009-03-05 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0