Turk, turk, turk

Ja jisses. Nu är det tamigfan snygga turkar överallt.

Fick dock nog igår och sa såhär till pappa;
"Säger jag någonting mer om någon turk, skjut mig".

Mm...
Åkte och jobbade och in på krogen kommer.... TADAA, världens snyggaste turk.
Och jag skojar inte när jag säger att han var det snyggaste jag sett, någonsin!
Dessutom var han jättetrevlig.

Sen när jag kom hem från jobbet pratade jag med en turk på tele och en på msn.

Idag har jag jag jobbat med msn-turken.
Som förövrigt är GORGEOUS!!!

As Emelie said;
Turk, turk, turk... skaffa en vanlig jävla svenne!

Thanks, but no thanks.
Ge mig en just gorgeous turk på silverfat, ahora por favor! ;)

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Du är för fan sjuk i huvet ;)

Hahahah!

2009-03-24 @ 12:21:42
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0