God afton

Tidig fredagkväll ikväll.
Det händer inte ofta (läs: Aldrig).
Skönt var det i allafall.


Ni ser ju här att jag hade extreeemt mycket att göra.
Och jag var sjukt road av den turkiska fotbollsmatchen som sändes...



På stället jag jobbade ikväll är det lika med kräkvarning på att dricka kaffet.
Så när krögaren kom och frågade om jag ville ha kaffe ljög jag och sa;
"Tack det är bra, jag har redan druckigt alldeles för mycket kaffe idag".

Men sanningen var den att jag egentligen var galet kaffesugen.
Om krögaren/krögarna i samma mening dom frågar om man vill ha kaffe lägger till "det är färskt". Då är det kanske 80% safe att dricka det, annars Noooo way!

Men när klockan var 10 kom krögaren igen och frågade om jag inte ville dricka nått eller om jag ville ha lite nötter.
Hmm... Okej då, tänkte jag.
Gick och hämtade mig ett glas cola och fick lite nötter.
Varför gör jag så?
Likadant när jag jobbar på ett annat ställe när det är tråkigt, då äter jag nötter.
Jag HATAR nötter!




När jag väl hade slutat sen var jag skjuukt sugen på donken.
Men jag tog mig själv i kragen och körde direkt hem istället och lagade mat.
Vi kan ju säga såhär, att efter en hel tallrik med vita böner kommer jag nog fjärta gott inatt!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Hahahahahahahahhaha ;)

2009-03-07 @ 02:56:30
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0