...

Hola amigos.

Skit fint väder ute idag.
Ska nog tamejsjutton ta mig en promenad sen...
OM jag hinner efter att jag styrt upp mig.

Ledig ikväll, men ska träffa bossen i stan vid 18-tiden.
Sen vid 10 ska jag till el förort och hälsa på Stefan där han jobbar.
(Ja, och det är såklart inte alls för att få kika på hunk-turken som jobbar...)

Igår mina vänner var det en lång dag.
Gick upp 05:30 redan och körde pappa till Arlanda.
Sen gjorde jag inte så mycket på dagen, fixade och grejade med allt möjligt.
Slog mig ner i soffan vid 22 och skulle kolla på senaste Bond-filmen.

Då ringde Stefan och sa att det vankas öl på laughing duck.
Well, svårövertalad som man är bytte jag om från mjukisar till jeans och satte mig på tunnelbanan till stan.
När dom stängde på duck vid 03 åkte vi vidare till vad vi trodde var "Village" men somn visade sig vare det omtalade "White room".
Som vanligt när Stefan är med fick vi glida in a la VIP's.

Men där inne var det DÖÖÖÖÖDEN!
Fullt med folk men det fanns bara fula, 18-åriga brats och en o annan kändis.

Guuud, jag ska sluta "festa", det är fan sjuuukt tråkigt!



Kommentarer
Postat av: MissBartender

Aaaahahahahahahahah!

2009-03-27 @ 01:01:52
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: MissBartender

Yep.. cause u know: Emelie is... ;)

2009-03-27 @ 15:05:57
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0