Ego-dag

Då har snart även denna dagen passerat och förvandlas inom sinnom tid till ett minne blott...

God, I'm such a drama-queen!


Har just i detta nu precis kikat klart på avsnitt 5 av Charterfeber.
Älska, älska, älska.

Det gjorde mig denna gången sugen på English breakfast, bubbelbad, sol och drinkar.
Så imorgon ska jag ha en riktig ego-dag.

Jag ska gå upp tidigt, det kommer jag även lyckas med eftersom jag ska gå och lägga mig direkt efter Poker After Dark. Sen ska jag åka och handla... Vita böner, korv, kiwi och gurka bl.a.
Vita böner, korv och ägg och vi har en english breakfast. Ja, typ i alla fall.

Efter att jag handlat ska jag åka och sola.
Sen ska jag hem och lägga mig i badet och bubbla.
Riktigt ta mig tid med hårinpackning, bodyscrubs och såna där grejor man aldrig hinner annars.

Sen till kvällen tänker jag unna mig en god kiwi-drink som jag ska klura ut.
Fick en sån lust att komma på en god frozendrink med kiwi.




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman! Om du inte har krav på att din kiwidrink måste innehålla alkohol, utan istället vill ha en vitaminkick, så har jag ett tips. 5 dl äppeljuice, 2 avocado och 4 kiwi. Mixa och drick! Fantastiskt gott! PoK

2009-03-04 @ 07:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0