1 mars

¡Buenas tardes!

Hemma från jobbet, och i vanlig ordning på plats framför datorn för att blogga.
Mucho att göra på jobbet idag.
Tiden flög nästan förbi.

Ja, jag vet inte vad jag ska säga om dagen och kvällen.

Jag gick upp galet sent idag som vanligt.
Styrde mot jobbet och där har det vart och göra nästan hela tiden i 7h.
Bajs-spel dock, och med en och annan pappskalle.
Dom borde vara lagliga att skjuuutas!

Är hemskt sugen på micrade ostmackor nu, men niet!
I'm on a none cheese n'  chocolate-diet!
Det lutar alltså istället åt cola och mackor med bara smör.
Ungefär 12st!!


Idag tänkte jag bjuda på lite bilder som visar Er att jag faktiskt inte ljuger om allt strunt jag skriver att gästerna hittar på.

Här har vi först rosen som jag fick på Alla hjärtans fjärt-dag.


Här har vi en lapp jag fick ikväll av en som tycker att vi ska äta middag.
Det trots att jag sagt nej en miljard gånger.



Usch vad jag formulerar mina meningar dåligt ikväll.
Men det måste ju vara för att jag tydligen bryyyter på svenska.

Hasta mañana, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0