Why? Just tell me why?

Hur lång kan en nedförsbacke vara egentligen?
Hur många hinder ska man välta innan man slutligen lyckas hoppa över?
Har jag färgstege så nog fan kommer någon annan och trycker en royalflush i trynet på mig.

Varför kunde jag inte bara den där kvällen sagt "ja".
Hur svårt kan det vara?
Det är ett utav dom första orden man lär sig, men ändå har jag så svårt att säga det, JA!

Får man inte ångra sig?
Fråga igen då!
I'll give u a yes this time!

Tur att jag är ledig imorn.
Jag ska gå upp, åka och sola och sen åka och köpa ett enormt mega paket med glass.
Dels för att tröst-äta lite och dels för att lindra mitt halsont.
Sen ska jag dra täcket över huvudet och tycka sjukt synd om mig själv hela dagen!


JAA, jag är bitter.



Och för att verkligen bevisa det lite extra bjuder jag på bittra och passande quotes...

"One of the hardest things in life is watching the person you love, love someone else."

"If you love somebody, let them go. If they return, they were always yours. If they don't, they never were."

Och William Somerset Maugham till dig vill jag bara säga FAR ÄNDA IN I BALJAN!
Hur kan man säga något så brutalt ärligt som detta?:

"The love that lasts the longest is the love that is never returned."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0