Vilse... Hej Enköping!

Körde hem Marcus efter jobbet ikväll.
Trodde jag hade kört fel på vägen hem när jag stötte på skyltar mot Enköping.
Men NEJ! Jag och Ali är rediga nuförtiden och kör aldrig (läs: ytterst sällan) fel.

Jag undrar och funderar lite grann över det motsatta könet.
Är det så att killar besitter en gen som gör att dom är tvingade att ljuga ungerfär... hm... under dygnets ALLA 24 timmar? Eller är det bara jag som har den effekten på dom att dom måste ljuga? Eller är det bara killarna som jobbar inom resturangbranchen som lider av detta tvångsmässiga beteende?
Ja, jag vet inte.

Men jag har iaf råkat ut för detta extremt mkt det senaste.
Och den senaste lögnen som jag "avslöjade" ikväll var så sjukt onödig.
Det finns en jättetrevlig kille på ett av ställena jag jobbar på.
Han frågade vid nått tillfälle om jag inte "kände någon tjej till honom".
Och han har pratat om sig själv som en singel som har ett barn.
Fine, inget mer med det!
Men så är det ju inte alls.
Han är ju gift och har 4 barn.

Jag stör mig inte på det här för att jag är intresserad eller så men det känns som om såna här lögner sprider sig som en jävla epedemi (liksom förlovningar).


Dra mig baklänges i lilltån och rosta mina fingrar i en brödrost.

Puss o Godnatt!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Toast me toooooooooo! jag dör!

2009-01-22 @ 15:12:42
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0