Time 2 tell

Jag VET. Jag är nog sämst på att blogga...
Eller åtminstone komma med utlovade updates.
Vilket jag givetvis borde ha gjort igår med en gång för nu är inte minnena lika fräscha.

Men... I runda svängar gick söndagen till på följande sätt.

Stefan kom förbi och hämtade upp mig här vid 8-tiden.
Då åkte vi hem till honom för att dricka lite öl.
Så öl och youtube var det som gällde fram till 11 då vi vandrade till tunnelbanan för att åka till slussen.

Vi var väl framme på Patricia vid 23:30 någongång.

Sjuuukt bra där.
Lätt en av dom bästa ställena jag vart på, tror jag.
Dålig musik? Nepp, tror jag hörde kanske en dålig låt på 5 timmar.
Fick gratisbiljett till resterande söndagar i Januari.
Gissa om jag kommer vara på plats...
Vi dansade och hade skit kul! Många snygga killar där, dock var väl ungefär 99% av dom gay...
Fast vad hade jag förväntat mig på gayklubb.

Ja, inte att träffa en järpås-bo där iaf ;)
Han hade tydligen varit där och käkat med sin tjej innan som redan hade lämnat båten.

Vem det var? Njaaa... Känns kanske inte aktuellt att avslöja det.
MEN, det lär väl komma fram där hemma förr eller senare på ett eller annat sätt. Haha!





Kommentarer
Postat av: MissBartender

Sååååååååååååååå

2009-01-14 @ 15:50:58
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0