Brynäs go, go, go Brynäs Tigers! ;)

Goddagen!

Vilken härlig, regnig dag det är idag.
USCH!

Har nyligen käkat frulle och ska strax styra upp mig för att ta i tur med även denna dag.
Idag står hockey först ut på schemat. Eller ja, handla står först, sen hockey.
Sen hem och hämta min baby och köra till el förort och jobba.

HURRA!

Är lite deprimerad över att jag jobbar även imorn OCH måndag.
Brukar ju vara mina lediga dagar annars.
Imorn är planen eventuellt att gå till Patricia efter jobbet.
But we will see bout that.
Hur det blir får ni väl veta imorn.


Jag hade tänkt bjuda på ett kort på Mikaela-a-la-hockeyklädd men IKKE.
Min kamera vill inte fungera.
Jag känner därför att jag tog ettt grymt bra beslut när jag klickade hem ett nytt exemplar av min favoritmobil genom tiderna igår.



Later darlin's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0