It's hunting me!

Dålig uppdatering, jag vet.
Men jag ska ge er all information.
Vi tar det från början va...?
(Varning för tråkigt inlägg)

Efter hockeyn i lördags åkte jag som sagt och jobbade i Hallunda.
Mitt efterlängtade mirakel inträffade INTE.
Fick ingen snygg Dj att kika på och fick nöja mig med att se på gamlingar som sjöng finskt dansband och som dansade fötterna av sig. Hej vad det svängde.

Söndagen försvann rätt snabbt då jag sov bort hela dagen och sen åkte och jobbade.
Efter jobbet åkte jag in till stan och mötte upp Stefan, Markus och Agnes.
Ställde bilen på Söder och vi tog bussen till Slussen.
Målet - Patricia.
Sjuukt kul!

Där träffade jag (till min förvåning) på denna Järpås-kille igen.
Han ska visst vara här ett tag nu.

På måndagen var det meningen att jag skulle upp tidigt för att åka och hämta bilen.
HA!
Mm, det hände ju.
Vid 2 tiden fick jag skjuts av pappa in till stan så jag kunde hämta bilen.
Vid halv 7 stod jobb på schemat.

Första spelet hade jag med en jättetrevlig engelsman.
Sen med en kille som brukar vara där och spela.
Han vet om en viss PR.
Två killar kom och den ena av dom skulle spela.
Stammis-killen frågade den andra då om inte han skulle spela.
Varpå han svarar;
- Nej, jag har bara pund på mig. Vi ska till London imorgon.
Stammis-killen och han pratar lite om england.
Sen säger stammisen till killen;
- Hon gillar britter. Och han pekar på mig.

Suck!

Sen kom en hysteriskt rolig snubbe och spelade.
Han sa någonting om att spelet liknade nått han spelade när han satt i fängelset i finland.
Stammisen frågar hur det var att sitte inne i Finland.
Snubben svarar att det var bättre än när han satt i... LONDON!

Stammisen säger då till mig; Det är verkligen nått med dig och england.
HA, joo, skoja inte!


Ja, det var min helg det.
2nite I've gt a nite off. ;)

Snakkes senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0