The way we were...?!

Har ni hört låten "I need you now"?
Inledning går såhär "Its still hard at 6 a'clock in the morning".
Och well, that is true.
Dock skulle jag vilja säga att det känns så ungefär under dygnets alla 24 timmar just nu.
MEN jag ser eventuellt ett ljus i tunneln. Jag kan faktiskt avslöja att inom dom närmsta 100 dagarna befinner jag mig igen i paradiset som jag numera inte kan leva utan. Längtar, längtar, längtar!
OCH, jag väntar och längtar efter mailet som ska bekräfta att sommaren kan bli ännu mera lovely in more ways than one. 

Känner att Maga-längtan är allt jag har att bjuda på idag.

Är tillbaka hemma nu så ni kan räkna med mer bloggande ;) 

Ska pimpla kaffe nu i väntan på finalen i JVM. 

Vi snakkes! 


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Oh ja... more ways than one.

2009-01-06 @ 00:26:03
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: MissBartender

och just de ja.. SAKNAR DEJ MED! SOM FAN

2009-01-06 @ 00:26:26
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0