Stort tack till the "good" bad guys!

Då var man hemma från jobbet.

Jag var lätt "tagen" när jag kom hem från jobbet.
Hade en av mina värsta moments på jobbet någonsin ikväll.

Men mitt nya glada jag infann sig direkt igen efter att ha loggat in på facebook.
3 nya fotoalbum med Best of Magaluf 08 fanns på plats.
Dåligt tråkiga att titta på... Inte!

Imorgon börjar jag "tidigt".
Så jag ska nog masa mig till sängen nu och försöka sova.
Planen är att hinna med lite smått och gott innan jobbet.
Ni vet vad som brukar hända med planer a la Palmgren...
"Någonting hände..."


Puss och Kärlek!



       The Godfather crew 08


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Babe! Va hände på jobbet?

Vad säger du om en Best of 09 i vinter? ;) Hahha

2009-01-07 @ 13:53:22
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: maruscka

åå, vilket crew där:) aa, jag vill oxå veta jobb historian!!! hörs guapa:)

2009-01-09 @ 12:32:07
URL: http://maricamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0