SB suger!

Jag tror att jag skulle vilja påstå att SB (Svenska Bostäder) bedriver "Hets mot folkgrupp".

Imorgon ska dom komma hit och installera något fjantigt bredband.
KLOCKAN 07:30!
Det tycker jag är att icke ta hänsyn till en viss minoritet i samhället.
Nämligen oss som jobbar kvällar/nätter.
Jag menar, 07:30, då har jag ju nyligen gått och lagt mig.
Absolut helt oacceptabelt och jag tänker minsann vara mitt grinigaste jag hela tiden dom är här.
(Med undantag ifall det skulle vara en heting som inte bär någon form av ring på sitt vänstra ringfinger... men det tvivlar jag starkt på)

Jag tror nog dessutom att en till "folkgrupp" ska tänkas på här.
I SBs infomationsblad dom skickat ut står det att om du har hund, MÅSTE du vara hemma.
Ööh, jaha?!
Så man ska behöva vara ledig och hemma från jobbet (om man jobbar dag då vill säga) för att dom ska ha tillgång till ens lägenhet och installera ett bredband man inte ens har bett om?

Nej, jag tror att jag skulle vilja kasta SB rätt ner i Sverkers röda soptunna och lägga locket på! Alternativt låna en aggressiv rottweiler av någon, lämna lägenheten och sätta en lapp på dörren "Stig in på egen risk".

Svt PLUS


Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Tack babe! :)



Hoppas de gick bra med installations-snubben ;)

2009-01-15 @ 14:24:05
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0