PR-manager...?!

Varför gnällde jag över mitt jobb som PR-Manager i Maga?
I'd love 2 b a P R manager now... ;)

Hemma från jobbet nu.
Blir ett snabbt bloggande ikväll.
Jag har en mage som skriker efter micrade ost-mackor och cola!

SB var minsann i tid imorse. När det ringde på dörren var klockan 07:31.
Jag skulle viljat döda någon. I TVÅ timmar höll dom på och borra.
Helt sjukt.
När dom var klara somnade jag om och sov till halv 3.
Käkade frulle, styrde upp mig och åkte och jobbade.

Jag lovar er - Det var inte hur jag hade planerat dagen.

Imorgon får det bli andra bullar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

PR-Manager huh?

Mmmm, nu skulle du inte direkt svära över Pepe va om han skickade dej till nåt hotell i närheten för att ragga snyga killar ;) Hahahah!



Vilka kvällar :P Minnen!

2009-01-16 @ 11:43:59
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0