Min GP är ett paket GB

Hola Amigos!

Min plan gällande att vara bitter och tycka synd om mig själv idag sket sig.
Jag vaknade och mådde lite pyton eftersom jag är sjuk.
Men efter lite sol och knaprande på halstabletter och alvedon mår jag gansks fint nu.

If it's meant 2 be, it's meant 2 be.


Väntar på att få hem 2900 Hapiness s01, verkar dock ta sin lilla tid. Vill kika på det nu.
En film får duga istället.... Kanske Raise your voice.
Har köpt hem ett big pack med glass idag. Tänkte jag skulle ta mig ann det nu också.
Är det inte slut ikväll är jag ju en SOPA!

Så;
Klara...
Färdiga...
GÅ!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

can't tell you why babe!

Men citaten nedan gav mej en tår i ögat.

2009-01-30 @ 14:04:57
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0