I know it, u know it, SHE is still unsure tho...

Lördag.

Hur är detta möjligt?
Idag vaknade jag och tittade ut, det var mörkt.
Inte konstigt att man blir fruktansvärt deprimerad...

Jag vill gärna bjuda på något roligt idag men ikke.
Står fortfarande i ovisshet om hur sommaren ser ut.
Körde hem hunkiga bartendern igår igen efter jobbet och fick då frågan som alltid:
"Har du bestämt dig än då om du ska åka?"

NEJ!

Ni vet säkert vad jag vill dock, Magaluf har mitt ♥ så är det bara.

Nu ska jag kose meg litt i soffan med kaffe och bok innan jobb.

Puss och Kärlek!


Nd jst 4 the record:
"They ride 2gether
They die 2gether
Gaylords 4 life"


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Gaylord... im thinkin ;)

2009-02-01 @ 16:23:22
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0