Godkväll!

Hej och Hallå.

Jaa... Så var man återigen på plats framför datorn efter en arbetsdag.

Det finns inte så mycket att säga.
Hade lite att pyssla med under dagen.
Och när klockan slog 5 styrde jag bilen till H för att käka med Stefan och Kerstin.
Efter en god middag åkte jag till Fittja och jobbade. När passet där var avslutat - Vidare till w för 3 h till.

Känns som en bra kväll faktiskt.

Imorgon måste jag besluta mig för om jag ska åka till Lich direkt efter jobbet.
Slutar 00, relativt tidigt. Rätt skönt att köra på natten när det inte är trafik.
Måste nog ringa mamma imorn och höra om hon vill ha mig inklampades kl. halv 5 en söndagmorgon. Jag skulle nog själv tycka att det vore högst oaktuellt... Vi får se.

Puss och Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0