Finally!

Men tja!

Känns högst aktuellt att spendera lite tid till att blogga. Var längesen nu.

Just nu bor jag hemma hos S och är kattvakt.
Börjar kännas okej nu. Var lite sådär i början eftersom jag är aningens rädd för katter.
Men nu är det mysigt. (när dom inte låter konstigt)

2009 har vi ju visst landat i också.
Jag tror att det ska vara en ny start till en ikke så negativ och nedstämd (några kan till och med kalla det bitter...) Mikaela. Nd so far so good =)

Nu är det läge för mig att styra upp mig det sista och sätta kurs mot jobbet.
HURRA!
Nej, jag känner mig faktiskt peppad på jobb idag.

Imorgon blir det nog dåligt med bloggande igen.
Vankas pokerkväll/eftermiddag. Sen jobb

Love ya loads!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

HALLELUJA!

2009-01-02 @ 18:31:33
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0