Fika-dag

Buenos dias amigos!

Idag gick jag väl upp råtidigt.
Klockan halv 7 närmare bestämt.
Usch!
Men tänk så mycket man egentigen hinner uträtta på en dag om man bara lämnar sängen...


Klockan är bara halv 12 och jag har redan hunnit vara ute i Järpås och fikat hos mormor.
Ska strax kila ut med hundarna för att möta mamsen när hon slutar jobbet.
Väl hemma sen blir det nog fika framför Våra bästa år.
Och vid halv 2 ska jag möta Emelie på Söder för att fika.
Jag älskar att fika.


Have a nice one!


"...so don´t surrender.
´Cause you can win
in this thing called love.

When you want it the most
there´s no easy way out
when you´re ready to go
and your heart´s left in doubt
Don´t give up on your faith
love comes to those who belive it
and that´s the way it is

When life is empty
with no tomorrow
and loneliness starts to call
baby don´t worry
forget your sorrow
´cause love´s gonna conquer it all!!"


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Nu känner jag konkurrens här ;)

Mycket bra text... den känns som made for us liskom.

2009-01-20 @ 12:54:02
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0