Effektiv är mitt mellannamn...

...Ja, iaf idag.

Klockan är bara halv tio och jag har redan:
* Käkat frulle
* Lastat bilen och flyttat grejor från ett källarförråd till ett annat.
* Varit och solat
(* Och hunnit kolla facebook 2 ggr...)

Kvar på schemat står nu, packa, duscha, (fika?) tanka och sätta kurs mot Sthlm.
Jobbar ikväll så det är viktigt att komma iväg i tid.
Denna arbetsvecka innehåller 6 arbetsdagar, och när dom är avklarade är jag ledig 3 dagar och då amigos är det eventuellt en tripp till Gävle som står på tur. Tjoho!



Kommentarer
Postat av: Maruscka

2009-01-21 @ 14:39:37
URL: http://marica
Postat av: Maruscka

Ello sunshine :)

Duu jag vill inte gö dej besviken, men jag har fått kind of jobb nu,, jobbar hela nästa vecka å varje vecka fram till v. 14! ajaj, men vi hittar en lucka nånstans, det krävs planering! ;) Snakkes. klem

2009-01-21 @ 14:42:09
Postat av: Mikaela

Its ok babe. Fick mess av the boss idag och jag jobbar 28.e ändå =)

2009-01-21 @ 17:03:58
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0