Datanörd?

Är det vad man är, datanörd, om man både börjar och avslutar sin dag framför datorn?
Om svaret är ja, så - Hej, jag är en datanörd!

Mina planer idag har ändrats.
Blir inget åka till Lich efter jobbet.
Pratade med K förut och hon undrade om jag kunde ta ett annat pass ikväll.
Och japp!
Så att köra till Lidköping kl 03 inatt när jag slutar kändes mindre aktuellt kan jag ju säga.

Inget annat än jobb är inplanerat idag.
Borde kanske tvätta lite... Mm, borde, JA! Ska? NEEJ!

Jag ska hämta mitt täcke och vira det omkring mig, gå (snubblandes på täcket antagligen) ut i köket och hämta mitt kaffe och sen placera mig bekvämt i soffan.
Hoppas, hoppas, HOPPAS att det är nått bra på tv.
Annars kan det hända att jag måste förflytta mig hit och kika efter någon bra film på datorn.


Puss och Kärlek... Det vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0