Brynäs go(ne)

Jahepp...

Den där matchen gick ju inte så bra... 2-1 till DIF.
TYPISKT!!

Sista 3 minutrarna av sista perioden hängde jag inte med alls i vad som hände.
Djurgårds supportrarna stod upp (i vägen!!!) och skrek och var alldeles galna ;)
Då blev plötsligt en Brynässpelare utvisad 4 min!!
Och kort därefter ytterligare en Brynässpelare utvisad i 2 min.
Det resulterade i mål för Djurgården och där någonstans fick Ove Molin matchstraff.
Que pasa?
Vad hände?

Ja, vann gjorde dom iaf, dom jävlarna ;)

Nu ska jag iväg och jobba.
Vet att det inte kommer inträffa men kommer hålla tummarna för att det mirakulöst skett ett misstag så Mr. Het-Dj jobbar ikväll. Hans vickande rumpa är aninges snyggare att titta på än på en rynkig 50-taggare som försöker sjunga finskt dansband trots att han är helt tondöv!



Kommentarer
Postat av: MissBartender

DJ's... pfft! ;)

2009-01-25 @ 18:41:04
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

FUCK BRYNÄS!

skellefte aik hihi!

2009-01-29 @ 01:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0