Svenne-banan bren!

Vad var det jag sa jao?!

Hemma nu, äntligen får man väl säga.
Varit en lagom seg kväll faktiskt.
Trots att jag blir på ett så äckligt dåligt humör så fort jag sätter mig bakom just bordet jag satt vid ikväll så har jag lyckats vara trevlig mot precis varenda gäst idag.
Varenda en!
Men HA, vad fick man för det? Inte ett jävla något!

Eller jag bytte telefonnummer med en jättesöt och trevlig gäst faktiskt.
Mest för tävlingens skull men ändå...

Hade världens flyt innan jobbet började.
K ringde och sa att hon hade två frågor.
Ett:
Vill du vara ledig imorn?
Två:
Vill du ha skjuts till jobbet?

Svar JA TACK!!
Underbart!

Efter att jag hade slutat åkte jag hem...
Eller jag svängde in på Alby för att hälsa på Stefan.
Det finns vissa gäster där som jag till 110% verkligen avskyr där.
Sen finns det dom jag tycker jätte- jättebra om och som alltid gör mig på bra humör ;)

Nu måste jag dammsuga ett svep bara in el vardagsrum för vi får besökovich tidigt imorn.
Sen efter dammsugningen ska jag gå och möta Ronya vid le tunnelbana.
Och efter det mina vänner blir det, oh la la, MATDAGS och sen sova.

Mañana suckers!
Puss och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0