Still not good enough

Jag är fortfarande usel på att uppdatera bloggen. Jag vet!
Men det har verkligen varit fullt upp länge nu.
Snaaart lugnar det nog, NOG, ner sig och jag ska bli bättre.

Idag är det strålande väder ute, supervarmt!
För varmt.
Tro det eller ej men jag ser hemskt gärna att lite av höst-vädret kommer nu.

Nu ska jag styra upp mig till jobbet.
Rinkeby is waiting 4 me!

Inatt när jag kommer hem ska jag ta mig i kragen och söka el extra-jobbo!

Imorgon ska jag in till stan med Ronya.
Jag ska prata med några på en Ansiktsklinik, ÄNTLIGEN!!
Sen har visst Ronya spanat in ett mysigt café som vi ska besöka.
Mucho nice!

Vi snakkes!

Puss och Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0