Pride

Goddagens!

Sol och fint väder idag - Som jag inte kommer kunna njuta av till fullo eftersom it's jobbovich som gäller snart.
Känns sådär faktiskt. Är ganska sugen på lite ledighet men IKKE. Det var 6 dagar jobb som stod på schemat och jag har två kvar. HUA!

Ingen har väl missat att det är Pride här i Stockholm nu?
Jag har alltid velat gå och i år gjorde jag det.
I torsdag var jag, Stefan, Nina och Mia i tantolunden och kollade på alla uppträdanden,
Helt jäkla underbart.
Dom som uppträdde var:
Shirley Clamp
Magnus Carlsson
Sarah Dawn Finer
Anna Sahlin
Charlotte Perelli
Lilli och Sussie
Velvet
Alcazar
Maria Haouka
Yoanna
(islänskan)
Och Alexander Rybak

Så ni förstår va, att det inte kunde vara annat än SUPER!!


Jag, Mia, Stefan och Nina





Nu dags att styra upp sig för jobb.
Hasta luego!

Puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0