Hola Amigos!

Goddagens alla söta!

Aningens höstliknande väder ute idag.
Soligt, men det blåser så det blir lite kyligt.
Kan det inte vara så hela hösten? Por favor?!

Idag står inte så mycket på schemat faktiskt.
Eller ska EVENTUELLT städa lite på baksidan.
Dock tror jag att jag skjuter upp det till imorgon.

All min tid idag kommer nog läggas på mitt hår.
Kan låta konstigt, jag förstår det, men jag har hittat en frisyr som jag älskar att ha.
Men än sålänge har jag inte lyckats ha den utan Ronyas hjälp.
Så idag får vi väl se hur det går....

Häromdagen köpte jag förresten födelsedagspressent(er) till mig själv..
Förberedelser inför hösten skulle man kunna kalla det :)

.


Blir alltid lika härligt och färgglatt i min garderob..,

Nej, dags att göra sig till människa igen.

Puss och kärlek!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0