Buenos noches!

God kväll!

Det har varit mycket bra väder ute idag.
Lagom varmt och växlande molnighet (dom det visst heter).

Har alldeles nyss kommit hem från jobbet och ska faktiskt inte vara uppe så länge till.
Upp tidigt imorn då en tripp till SKHLM väntar ;)

Fick med mig matlåda hem från jobbet idag.
Köttfärslimpa... Mucho sweet! :)

Förälskade mig idag förresten.
I en ny bil.
Den MÅSTE bli min... Tror jag.
Kan inte riktigt bestämma mig för om det är helt klokt att investera i den eller inte...
Men den är förjävla cool

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer
Postat av: Sabina

GRÄSLIG

2009-08-13 @ 14:59:41
Postat av: Jalapeno

Hhaahahahha :)

Göt det! Bara gört! xD

2009-08-18 @ 23:57:48
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0