Dessa turister...

God kväll!

Herrejisses vilken seg kväll det har varit.
Spel nästan hela kvällen men "bara" segspel.

Dock har jag haft ganska så trevligt med ett par Australienska killar som var där.
Bestämde med dom att när jag någon gång i mitt liv åker till Australien måste vi ses.
Haha!
Så jag får väl adda dom på facebook efter detta då ;)

Sen tror jag att jordens snyggaste kille har spelat med mig i kväll.
Vem kunde ana att det är Schweiz som sitter inne med hunkarna... ?
INTE KUL!

Mañana är det el trabajo som gäller igen.
Men vi hörs nog innan det.,

Puss och Kärlek


Kommentarer
Postat av: MissBartender

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-02 @ 22:55:16
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0