What's the Game Plan?

Idag har vi en underbar höstdag.

Har varit ute på en lång promenix i skogen. Det var rätt härligt faktiskt.
Solen skiner och det är rätt så varmt.

Jag längtar efter att få börja jobba ordentligt nu, komma in i "vanliga" dagsrutiner.
Träffa folk.

Tanken slog mig idag att egentligen borde jag inte vara hemma.
"Slutet av oktober sa vi va?"

Damnit.

Jag vet att det är ett evigt tjatande på mig.
Men det här borde inte vara så jävla svårt som det är.
Vi har oktober som kommer nu.
En månad med jobb, det är ju inget.
Sen har vi November med hela 2 Reunions - Kommer bli kjempe göj!
December, ja det vanliga, snö (förhoppningsvis), julafton, juldagen, nyårsafton, som i år om planerna går i lås kommer bli outstanding.
Januari, tråkig månad iofs, men det skulle kunna dyka upp en partybåt där?! Plz!!
Februari? Jobb, jobb, jobb...
Mars, jag måste iväg och åka bräda! Mars kanske är en bra månad till det..
April - HOLA MAGALLUF!!
Skulle vilja boka biljetten ner redan nu.

Æ længte hjem! ;)

Nej nu ska jag gå och käka.
Sen väntar promenad i solen med Emelie.








Kommentarer
Postat av: Emelie

i like the picture babe! :)

2008-09-29 @ 23:01:40
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nää, jag gör en "Sweetkay-blogg" kopia :) De va från henne jag fick idén...



Don't ju dare to Drink-it-kopia mej! ;)

2008-09-30 @ 11:08:09
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0